آخرین سفر استانی خادم الرضا (ع) به خراسان جنوبی/ رفیق نیمه راه خداحافظ

پیکر مطهر خادم الرضا رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، پنجشنبه صبح برای تشییع و ادای احترام مردم به شهید به خراسان جنوبی خواهد آمد.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: ما جزو استان‌هایی هستیم که قرار است پیکر مطهر خادم الرضا آیت الله رئیسی را بدرقه کنیم. 

او افزود: مردم استان ما ۱۶ سال قبل شخصیت عالم و دانای آیت الله رئیسی را شناخته و به عنوان نماینده خبرگان رهبری انتخاب کرده بودند و شناخت و علاقه زیاد مردم استان به این شخصیت والا باعث شد تا دغدغه بدرقه و خداحافظی با پیکر مطهر این شهید را داشته باشند. 

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: به محض اعلام خبر شهادت خادم الرضا (ع)، مردم به دفتر نماینده ولی فقیه مراجعه کردند و در آنجا تصمیم گرفته شد تا نامه‌ای با امضای نماینده ولی فقیه و استاندار برای تهران مبنی بر درخواست تشییع پیکر مطهر شهید در استان ارسال شود که در نهایت با این نامه موافقت شد.


بیشتر بخوانید


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: پیکر مطهر رئیس جمهور شهید صبح پنجشنبه در خراسان جنوبی تشریح می‌شود و پیش بینی می‌کنیم که مردم استان‌های همجوار نیز برای شرکت در این تشییع به استان سفر کنند.

او عنوان کرد: علاقه مردم استان به نظام و ولایت و شخص خود رئیس جمهور شهید ثابت شده است و از این رو از تمام اقشار مردم می‌خواهیم که در این مراسم تشییع حضور پیدا کنند تا هم ارادت خود را نشان دهند و هم از نظر ابعاد جهانی، حضور مردم و همراهی با ولایت خود یک قدرت بازدارنده و زمینه امنیت است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: خادم الرضا (ع)  رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی عالم مجاهد ولایتمدار و دغدغه‌مندی بودند که همیشه دغدغه ولایت و مردم را داشته و در برابر دشمن با شجاعت و درایت می‌ایستادند و شخصی عالم، فهیم، بصیر، مطیع ولایت و مورد اعتماد مقام معظم رهبری بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.